Header Ads

Diyanet İşleri Başkanı Cübbeli ve Medreseleri Yerden Yere Vurdu [video]





Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş Cübbeli Hoca’yı ve Medreseleri yerden yere vuran açıklamalarda bulundu.

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, İnönü Üniversitesi Turgut Özal Kongre Merkezi'nde düzenlenen 24. İlahiyat ve İslami İlimler Fakülteleri Dekanlar Toplantısı'nın özel oturumunda, “okul okumadığıma hamdolsun diyor” diyen Cübbeli hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'yü kastederek  diplomasız oluşundan dolayı aşağılamayı tercih etti.

5 yıl kadar önce 1000 kadar medrese çıkışlı din görevlisi (Mele) alımlarında  sınava gelenlerden bahseden Diyanet İşleri Başkanı Erbaş, bu konuda da sınava giren bir kişini tutumundan bahsederek bütün medrese ehlinin Kur'an cehaletini de ortaya koydu.

Erbaş'ın medreseleri aşağılayan konuşmasına ve Cübbeli'nin diplomasız oluşuna ait sözlerinde de konukların güldükleri görüldü.

İşte Erbaş'ın konuşması


9 yorum:

  1. Ayşe Turhan25 Mart 2018 13:37

    Medresede Kur'an çok zayıf mış....Külliyyen yalan.. Maksat ne ??Ayrıştırıcılık mı keşke kayda değer, kendine, konumuna yakışan, çözüme dair bi konu işleseydi.

    YanıtlaSil
  2. Beyza Atılgan25 Mart 2018 13:38

    Ayrıştırıcılığı kim yapıyor dikkatli düşünmek lazim

    YanıtlaSil
  3. Ayşe Turhan25 Mart 2018 13:39

    İlahiyat fakültesini bitiren arkadaşlarımdan Kur'anı kemküm okuyan çok .Ama hiç bi zaman ben İlahiyatlarda kötü eğitim veriliyor demedim diyememde.

    YanıtlaSil
  4. Ayhan Sarıkaya25 Mart 2018 14:53

    Sayın başkan önce diyanetin içindeki pislikleri torpili temizlesin de sonra başkalarına baksın.inancsız insanlardan imamlar var mesela..

    YanıtlaSil
  5. Ayşe Turhan25 Mart 2018 18:56

    Cübbeliyi hiç dinlemedim takipte etmiyorum desem yeridir.keşke diyanet mülakatta ilahiyat fakültesi mezunu kaç kişi çağırıldı ve kaç kişi mülakatı geçti, başarılı kabul edildi bunu da dile getirse de başarı oranı görülse.Ben diyanetten insanları geliştirici birleştirici çözüm üretebilen bi tutum bekliyorum fikrim bu yönde .insanlar demokranin olduğu ülkelerde fikirlerini açıkca beyan edebilirler saygı çerçevesinde.

    YanıtlaSil
  6. Beyza Atılgan25 Mart 2018 18:57

    Ben bazi mensupları ile konustum direk bizleri ötekileştiriyorlar. Diyaneti begenmiyorlar ama diyanete girmek icin can atıyorlar.diyanetin yayınlarından bir sey anlatiyoruz reddediyorlar once mederese okuyun ilim öğrenin diyorlar.bu arada benim verdigim kaynak da akademik makale.buna ragmen bu akademisyenler cubbelinin milim ilmi olmaz diye yazıyorlar.asıl ayrıştırıcılığı onlar yapıyor ama yine de diyanette çalışmak icin fazlaca ısrarcı davranıyorlar.
    Saygı cercevesindeki fikrinize sonuna kadar katılıyorum

    YanıtlaSil
  7. Ayşe Turhan25 Mart 2018 18:58

    İlahiyat fakültesini bitiren arkadaşlarımdan Kur'anı kemküm okuyan çok .Ama hiç bi zaman ben İlahiyatlarda kötü eğitim veriliyor demedim diyememde

    YanıtlaSil
  8. Ali Öğütçü25 Mart 2018 18:58

    Zaten Batı'nın ve müslüman olmayanların da tam yapmak istediği şeyler bunlar işte, ayrılık,ikilik, fitne,mezhepleşme ,gruplara ayrılma.efendiler hepimiz aynı ağacın kollariyiz, aynı peygamberin ummetleriyiz, aynı Rabbin kullariyiz.Dogru hepimiz için doğru, yanlış hepimiz için yanlış.ben başkalaşmayalim derim.yok medrese de yetişmiş yok diyanette yetişmiş bunlar çok mu önemli . önemli olan neye nasıl hizmet ettiğimiz

    YanıtlaSil
  9. Hüseyin Akbulut26 Mart 2018 13:51

    Senin kadar kötü bir şey yapmamış. Yerden yere vurdu diye başlık atacagina açıklamayı Paylaş herkes kaynağından öğrensin

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.